نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی
نوشته شده توسط : زپو

 نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی


نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی

فایل آفیس شامل 32 صفحه

نگاهی به چکیده ی این فایل

چکیده:
با افزايش سيستمهاي كامپيوتر و گسترش تكنولوژي اطلاعات , بحث اصلي در علم كامپيوتر از چگونگي جمع آوري اطلاعات به نحوه استفاده از اطلاعات منتقل شده است . سيستمهاي داده كاوي ,اين امكان را به كاربر مي دهند كه بتواند انبوه داده هاي جمع آوري شده را تفسير كنند و دانش نهفته در آن را استخراج نمايند .
داده كاوي به هر نوع كشف دانش و يا الگوي پنهان در پايگاه داده ها اطلاق مي شود . امروزه داده کاوی به عنوان یکی از مهمترین مسائل هوش مصنوعی و پایگاه داده ، محققان بسیاری را به خود جذب کرده است . در این تحقیق ابتدا نگاه کلی بر داده کاوی ، استراتژیهای داده کاوی و... داریم ، سپس مسأله کشف قوانین وابستگی در پایگاه داده را به تفضیل بررسی کردیم و نگاهی به الگوریتمهای موجود برای آن داشتیم . سپس مسأله کشف قوانین وابستگی در پایگاه داده های پویا را مورد بحث قرار دادیم و الگوریتم های ارائه شده مربوطه را مطرح کردیم .



خرید و دانلود  نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی






:: برچسب‌ها: داده , کشف , قوانین , نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی , داده کاوی , کشف قوانین , وابستگی , داده کاوی و کشف قوانین وابستگی , کشف قوانین وابستگی , چگونگي جمع آوري اطلاعات , جمع آوری اطلاعات , سيستمهاي داده كاوي , كشف دانش , پایگاه داده , استراتژیهای داده کاوی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: